پایگاه خبری تحلیلی تیتر فرهنگی
از سوی نشر چترنگ؛

ترجمه رمان «لمس» به بازار آمد 

رمان «لمس» نوشته کلر نورث با ترجمه سعید سیمرغ و به همت نشر چترنگ منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تیتر فرهنگی؛ رمان «لمس»(Touch) از نورث در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسید که به تازگی ترجمه فارسی این کتاب توسط سعید سیمرغ و به همت نشر چترنگ راهی بازار کتاب شد.

«لمس» رمانی داستان در داستان، با طرحی پیچیده و تصاویر سینمایی است. کپلر به مرگ دردناکی مرده و حالا روحی‌ست که در بدن میزبانش زندگی می‌کند. او موجودی با ذهن و حافظه است که جسم هر انسانی که با او تماس پوستی برقرار کند را اشغال کرده و تحت کنترل خود قرار می‌دهد. این در حالی‌ست که میزبان پس از خروج روح کپلر از بدنش، هیچ خاطره‌ای از این ماجرا در ذهن ندارد. نورث در این رمان با استفاده از داستانی ماوراءالطبیعی و از نظر فیزیکی غیرممکن و ارائه صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز پی‌درپی، تریلری هیجان‌انگیز خلق می‌کند.

کلر نورث نویسنده انگلیسی و نویسنده‌ی آثاری در ژانر فانتزی و علمی‌تخیلی است. او در سال ۱۹۸۶ متولد شد و نویسندگی را از ۱۴ سالگی آغاز کرد. نخستین اثر داستانی او به نام «پانزده زندگی اول هری آگوست» پس از انتشار مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

در بخشی از رمان «لمس» می‌خوانیم:

«گروه پزشکی، سرتاپا پوشیده در لباس‌های مخافظ، بالای سر یوجین زانو زده بودند. درون کلاهخود همکارم را بخار پوشانده بود. من خودم را کنار دیوار جمع کردم و از لحظه‌ای وحشت داشتم که کسی نیمی از یک اسم رمز یا چیزی به سادگی نام واقعی‌ام را بپرسد. لازم بود از آن لباس بیرون بیایم. به پوست نیاز داشتم.

استفراغ کردن ضرری نداشت. خم شدم، دستانم را دور شکمم پیچیدم و مثل زنی که می‌خواهد بالا بیاورد، شروع کردم به لرزیدن. منظره کسی که بالا می‌آورد، اغلب کافی است تا باعث دل به هم خوردگی کسانی شود که آن را می‌بینند. همچنان که با سری آویزان در راهرو تلوتلوخوران پیش می‌رفتم، مردم خودشان را از سر راهم کنار می‌کشیدند.»

رمان «لمس» نوشته کلر نورث، در ۵۲۳ صفحه، با شمارگان ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۶۰ هزار تومان منتشر شد.


نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرات ارسال شده بعد از تایید، منتشر خواهند شد.