پایگاه خبری تحلیلی تیتر فرهنگی

آمازون اولین کتابخانه «خودنشر» را در مادرید تأسیس می‌کند

آمازون با افتتاح کتابخانه «خودنشر» و اهدای بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب، حمایت خود را از فرهنگ نوشتاری و نویسندگان مستقل تداوم می‌بخشد.

به گزارش تیتر فرهنگی و به نقل از ابائت آمازون، این کمپانی در راستای تعهد خود به خواندن و نوشتن، با همکاری بنیاد اورتگا مارانون  Ortega-Marañón، اولین کتابخانه خودنشر را که در مقر این بنیاد قرار دارد، تأسیس کرد.

این بنیاد، یک موسسه متخصص در علوم اجتماعی و علوم انسانی است که به ترویج فرهنگ، آموزش و پژوهش اختصاص دارد.

هدف این کتابخانه این است که به عنوان یک محل ملاقات، دنیای «خودنشر» را به طیف‌های مختلف خوانندگان نزدیک‌تر کند و به تبیین اهمیت و چشم‌انداز این نوع خلق ادبی جدید در اسپانیا کمک کند.

مجموعه اولیه شامل بیش از ۲۰۰ عنوان اهدایی آمازون خواهد بود. معیار اصلی برای پذیرش در قفسه‌های کتابخانه این است که اثر باید یک اثر اصیل و خودنشر باشد.

مدیر فرهنگی بنیاد اورتگا مارانون می‌گوید: ایجاد اولین کتابخانه خودنشر گام مهمی در نشان دادن اهمیت این ابزار برای بازار ادبی کنونی و فراوانی استعدادهایی است که می‌خواهیم از آن‌ها حمایت کنیم.

با افتتاح این کتابخانه، آمازون به تعهد خود برای ترویج اشکال جدید خلق ادبی به زبان اسپانیایی ادامه داده و آثار نویسندگان نوظهور را در دسترس خوانندگان می‌گذارد.

به این ترتیب نویسندگان و خوانندگان اسپانیایی در مورد امکان انتشار آثار به شکل خودنشر به راحتی مطلع می‌شوند.


نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرات ارسال شده بعد از تایید، منتشر خواهند شد.